2007-01-05

Äntligen är det klart...

Ja, nu är renoveringen av vardagsrummet färdigt. Det återstår bara att hänga upp tavlor och fixa lite lampor. Idag var jag och köpte nya panelgardiner och de är redan uppsatta. Jättefint blev det.

Imorgon kommer ni att få se bilder.

Annars har det blivit en del scrappande denna veckan. Har kunnat sitta två kvällar från ca 19-23.30. Underbart!!! Igår var både Anna och Therese här. Känns kul att Anna oxå blivit medlem i den sk "sekten".
Igår fick jag gjort en lo på Emilia och en på Melker men dom får ni oxå se imorgon eftersom jag inte fotat dem ännu.

Imorgon skall vi ha 2002 träff här utan barn och de skall bli så kul!!!Vi har delat upp fixandet av maten vilket känns både skönt och samtidigt spännande.

Liselotte och Magnus står för tilltugg till fördrinken. Petra och Michael gör förrätten, Linus och jag gör varmrätten, Jessica och Mattias gör dessert och Anna och Peter står för snacks. Visst låter det som en helkväll! Ingen skall ju behöva vara hungrig i allfall!

Linus och jag skall bjuda på pestoöverbakad laxfilé med pressad potatis och vitvinssås med sallad. Det är bara såååå gott!

Denna årliga träff innebär oxå planerande av den gemensamma lilla semestertrippen vi brukar göra varje år plus att vi spelar spel. I år måste vi tjejer vinna!!!!!
Tror vi skall plocka fram PS2 Karaokespelet oxå. Det kan nog inte bli annat än succé, eller vad tror ni!

Snart skall jag sätta mig och njuta av Josh Grobans livekonsert på TV. Tycker han har en enorm röst och jag älskar låten "You raise me up". den ger mig ståpäls!

Till alla ute i cyberspace. Ha en fortsatt trevlig trettonehelg!

3 comments:

Anonymous said...

Tack för igår, det var supertrevligt!!!
Då vet vi vart musiken kommer ifrån imorgon då;):)
Kramar om

Anonymous said...

Musik och musik :-) Om det blir jag som får "sjunga" så lär det inte kallas för "musik".

/Smygarn

Anonymous said...

Vardagsrummet blev gör snyggt. Ska bli spännande och se det med gardinerna någon gång. Om du ska träna ett vanligt pass imorgon,kan du väl höra av dig. Sov länge imorse så det blev ingen träning. :)
"Sekten" är välkommen till mig nästa vecka. :)
Ha så kul ikväll!
KRAM
Anna