2008-05-04

Vilken underbar långhelg!

Ja, jag kan inte annat än säga att helgen varit toppen!Sol i stort sett varenda dag vilket resulterat i många timmar på altanen och i trädgården.
Fick idag klippt rosorna och rensat, hoppas att min Ingrid Bergman klarar sig, det ser tyvärr inte så ljust ut.
Igår var min kusin Anders här med sin familj. Det blev en jättetrevlig kväll med god mat, prat och umgänge! Lite stämplande också*ler*
Kom inte i säng förräns 02.30 och det satte väl sina spår på denna dagen men vad gör det om hundra år?

Veckan som kommer är relativt lugn, skall dock "gåspringa" Vårruset på onsdag. Det blir säkerligen lika trevligt som tidigare år!

Nä, nu är det dags för mig att krypa till kojs med en underbart spännande bok(Livsfarlig utsikt av Nora Roberts) och ladda för kommande arbetsvecka!

Har pysslat en del men kameran glömde jag hos mamma på första maj så dessa alster kommer in någon annan dag.

3 comments:

Anonymous said...

Ja visst har det varit en underbar helg. Såg igår kväll att jag har bränt mig lite...
Ha en bra vecka!
Kramar om

Anonymous said...

Tusen tack för god mat och mys.
Pluss i kanten för lite stämpling oxå...

Angelica said...

Ge lilla rosen lite tid - den kommer säkert. Klippte mina rosor i förra veckan och oj, vad de har tagit fart nu.

Härligt med vår och sol - man blir så glad - jag hör av mig ang. min "introduktionskurs"!!!