2008-05-16

Äntligen helg!

På grund av en mängd saker denna vecka är stressnivån på topp. Var till och med så förvirrad att jag tog fel på vecka vilket resulterade i att jag kom en timma försent imorse. Som tur var hade allt gått bra ändå.

Sonen var på sitt första skolbesök igår och det var verkligen toppen! Känns som vi valt helt rätt, gruppen var mysig och pedagogerna verkar verkligen jättebra!

Fick också ett otroligt hedersamt uppdrag igår. Petra och Michael bad mig och L att bli faddrar åt ursöta lilla Hugo. Ytterligare en sak som förgyllde min dag igår.

Har pysslat ett konfirmationskort som ni kommer få se senare.

Nu skall jag krypa till kojs, orkar knappt hålla upp ögonen vilket är ovanligt för mig!

Hoppas ni får en bra helg!!

1 comment:

Anonymous said...

Vännen, nu får ditt hektiska liv ta och lugna ner sig så att du får tid att andas och bara ta det lugnt.
Du och L kommer att bli underbara faddar!
Kramar om