2006-12-28

Dopgåvan till Ludvig

Det var ju ett tag sedan jag var på "Luddes" dop och i den svängen hade jag bloggproblem och därför presenterar jag hans gåvor först nu. Till kortet använde jag Bazill Bling. Bara så underbara papper!!!!Plus att jag fick låna en underbar Penny Black stämpel av min kusins fru. Tack Cicilia!
Doptavlan gick oxå i blått och den kompletterades med BG`s Boy papper.
Han fick också en underbar "draeftesig" leksak men den glömde jag fota. Hoppas att han skall ha nöje av den iallafall!


6 comments:

Anonymous said...

Så fin tavlan blev inramad!! (Fast det kan ju inte bli annat när den var så snygg redan innan ;-) )

GOd fortsättning och Gott nytt år!
Kram

Emma said...

Vilka underbara doppresenter till Ludde =)

Anonymous said...

Så fint!!!
Tavlan är verkligen underbar.
Många kramisar grannen

Eleonore said...

Vilken fin tavla, underbar doppresent!

Kram

Anonymous said...

En helt underbar tavla och ursött kort!
Hoppas att allt är bra med dig och ha ett bra nyår!
Kram

Anonymous said...

Gott Nytt År önskar jag dig och din familj!!!
Många kramar från grannfrun