2006-12-15

Med övriga familjen sovandes så har jag.....

fastnat vid datorn som vanligt så här på kvällskvisten.

Har bockat av tre saker på min "att göra lista idag", 10 julkort, städning samt framplockande av tomtar. Detta var möjligt endast på grund av att sonen blivit sjuk och att jag fick vara hemma. Den lille stackarn är jättetät vilket innebär att vi nu hårdkör med inhaleringar. Hoppas verkligen att han blir ok snabbt.

Helgen blir iallafall ganska lugn. Skall väl pynta lite mer och på söndag är det dags för den årliga grannglöggen. I år är det hos Therese och Martin. Skall bli mysigt!

Imorgon skall jag och Linus spinna det sk "skinkracet" kl.15. Har jag tur kan jag ju vinna en julskinka!
Kan ju alltid vara kul även om man är otränad. Fattar inte hur jag fick in två-tre träningar/vecka förra läsåret? I höst har jag bara kommit iväg två gånger, har varken haft tid eller ork till mer. Detta måste bli ett nytt nyårslöfte: mer träning!!!

Imorgon bitti måste jag fixa klart och posta julkorten. Har lyckats skriva ut ett vackert foto på hela familjen att sätt i oxå, så detta blir nog kanonbra!

Nä, nu är det dags att krypa till kojs!

God natt!

No comments: