2006-12-03

Första advent......

Ja, nu är det redan första advent, helt otroligt vad tiden går. Men det innebär väldigt mysiga saker oxå.

Är lite småseg idag efter att jag, tillsammans med ett gäng andra sköna brudar var på scrapmara i Scrapbutiken igår.
Stort tack till Bettan som är en fantastisk arrangör!
Utmanade blev vi oxå, fick prova på två helt nya saker, vika en sko plus en PPtavla. Gjorde två layouter och några julkort oxå.
Få se om jag kan få in några bilder oxå, min blogg krånglar ju för jämnan.

Idag skall Emilia ha uppvisning med sin dans och sedan kommer mamma och pappa på middag. Glögg och pepparkakor skall det givetvis oxå bli!

För övrigt vill jag bara önska er alla en riktigt underbar första advent!

3 comments:

Anonymous said...

Kul att de va bra igår. Väntar med spänning på att få se dina nya värk. Ha en trevlig advent.
KRAM
Anna

Anonymous said...

Hoppas ni hade en riktigt trevlig eftermiddag/kväll igår.
Själv fick jag snällt sätta mig ner och göra varsin PP tomtetavla till mina barn. Filip blev så förälskad i min tavla så jag var bara tvungen att göra varsin till honom och Oskar. De sitter nu på deras dörrar.
Ha en bra måndag!
Kramisar

Anonymous said...

Önskar dig en riktigt bra vecka och att jag kunde lösa dina bloggproblem ;-), men de verkar knöliga...iallafall när man inte är på plats och kan se vad som hänt. Det borde ju vara någon inställning, men vilken...?

Kram