2006-12-07

Min blogg lever sitt eget liv.....men här är de iallafall....




Ja, som sagt min blogg lever verkligen sitt eget liv, åtminstone när jag skall lägga upp saker. Sist jag skrev hade hela "verktygsfältet" bara försvunnit och det blev till att bara skriva text.
Men så vips var det där nu när jag gick in igen. Jippie! Undrar hur länge det håller utan strul denna gången??
Här kommer i allafall två av alstren jag gjorde på maran i lördags. Båda är fotade därav den sämre bildkvaliten. Att göra PP tavlan var pilligt men ganska kul.
Gjorde oxå en hemlig layout men den kan jag inte visa förräns tidigast söndag.
För övrigt kan man bara säga att jag har haft en rent bedrövlig vecka. Har aldrig känt mig så här trött i hela mitt liv....
Idag skulle jag egentligen gått in och vikat på min lediga dag men jag blev hemma och bara vilade mig. Skönt!
Och som det inte skulle vara nog så är vädret hur uselt som helst. Tror inte jag sett en liten bit blå himmel sedan vi var i Köpenhamn och det är längesen!
Nu vill jag ha SNÖ, KYLA och KLARBLÅ HIMMEL!!!!!! Kan man bestäälla det????
Helgen kommer dock att bjuda på en hel del trevligheter. Emilia skall ha gymnastikuppvisning och därefter blir det årligt pepparkakshusbak hos Fam. Hjalmarsson. Skall bli så kul att äntligen ses!
På söndag skall jag göra ett oväntat besök...lite som Gevaliabrudarna ni vet......men mer om det då....
Måste oxå försöka klämma in ett besök hos min underbara farmor. Det får oxå bli på söndag!
Sedan fick jag ett kul mail idag, jag säger bara klubb..... Tack Annika!!
Ha en bra helg alla ni i cyberspace!

3 comments:

Angelica said...

Åh, så fin hon är på kortet (och i verkligheten också naturligtvis!!!) Vi väntar fortfarande på skolkorten här nere. Skulle ha kommit för 4 veckor sedan, men än är det tomt... Hur svårt kan det vara egentligen?!! Nu får de rappa på, så att vi får med oss korten hem åtminstone.

KRAM - som alltid kul att läsa din blogg!

Anonymous said...

Helt underbara alster!!
Tack snälla för igår och i förrgår. Det är så kul att träffas och pyssla.
Önskar dig en fin fredag!
Kramar från grannen som nu ska hänga tvätt.

Anonymous said...

Hej Malin,

Hoppas att det kan bli lite pyssel med er nästa vecka. Men nu ser jag framemot lördag. :)
Jamse Bond är BRA. Kul att gå på bio med mannen, det var ju inte igår.
Vi ses imorgon,
KRAM
Anna