2006-12-16

Har lekt med ett foto nu när jag nattsuddar.....


Har lekt med ett av mina absoluta favoritfoton (önskar visserligen att jag kunde göra lite swirls och liknande men det får jag väl lära mig senare), nämligen det på min älskade farmor och mig. Scrappade det i somras och blev jättenöjd med den layouten.
Korten jag har på mig och min farmor tillsammans är så få att varenda ett blir ett guldkorn! För mig blir de x-tra mycket värda eftersom man vet att hon inte kommer leva i evighet annat än i mitt hjärta och minne förstås!

5 comments:

Anonymous said...

Underbart foto!!!
Jag gick och lade mig vid nio igår och somnade väl runt tio:) Sen sov Oskar ända till halv åtta, med ett litet mellanspel vid halv sex. Det tackar vi för.
Ska bli mysigt imorgon.
Ha en härlig och lugn lördag!!
Kramar om

Anonymous said...

Ett underbart foto!! Hur gick det med skinkan? vann du? eller fick du bara ont i dina egna ;-)

Kram

Anonymous said...

Jag älskar det här kortet på er!!!
Kram

Anonymous said...

Kortet på dig och din farmor är så härligt. Hoppas att du hinner med pepparkakshuset. :) Har varit och tränat idag, första gången sedan Hilda kom.
Nu är det Prison Break.

KRAMAR
Anna
PS Mamma och Elin blev glada för halsbanden. DS

Anonymous said...

Nope, jag är på jobbet. Men du såg inte i syne:) Jag lämnade barnen idag och åkte med pappa till jobbet. Jag träffade på din man och son när jag lämnade på dagis.
Kramelikram