2008-05-11

Söndag

Nu var det slut på slappandet och det är dags att förbereda sig för en ny arbetsvecka.
Sonen hostar och snorar fortfarande men är betydligt bättre.
Igår var maken och dottern vid havet och badade!!!Dårar! Sonen och jag var hemma till hans stora besvikelse.
På kvällen grillade vi med våra grannar och kollade på när den bästa kören vann körslaget. Team Cans version av Bohemian Rhapsody var ju otroligt bra!
Idag har vi varit på "Vittra Forsgläntans dag" där vi har gynnat dotterns skola
genom att köpa lotter, fika, gå poängpromenad, snurra på godishjul m.m.
Jag vann poängpromenaden!! Fick ett presentkort på 200 på ett bageri här i stan. Vann också ett akvarellblock och barnfilmen Robotar på ett av lotterierna. Det passade oss perfekt!
Har målat en del motiv nu ikväll men nu skall jag alldeles strax bege mig mot sängen och läsa en bok.

4 comments:

Anonymous said...

Ja nu sitter man här på jobbet igen. Vart tog helgen vägen?
Hoppas du får en fin vecka!
Kramelikramar

Angelica said...

Vilken turgumma du är!

Och ja, du är verkligen en solros - du utstrålar massor av positiv energi.

Anonymous said...

Grattis till alla vinsterna!!
Kikar neråt, och det finns massa fina kort jag missat - vilken produktion!!!

Bettan said...

Grattis till vinsten!
Hoppa att du köper något gott att frossa i.
Ha en underbar helg vännen. KRAM