2008-05-08

Är på benen...

Tro det eller ej så är jag på benen idag utan allt för stor träningsvärk. Det känns i stort sett bara i höfterna att det vårrusades igår. Trots min onda fot (som jag fullkomligt struntade i att jag har)
lyckades jag ta mig runt på endast 20 sek sämre tid än förra året. För mig är det en prestation!

Vi var 17 stycken från jobbet som tog oss runt. Vår chef fick en görsnygg (not) blond peruk och kunde springa med, förklädd till kvinna.
Efter målgång hade vi picknick i gröngräset. Mysigt eftersom vädret var ju toppen!

Idag är vädret också helt ljuvligt och dottern har önskemål om att få åka till havet efter skolan, kanske gör vi det.
En del pysslande har jag också framför mig, nu börjar beställningar på studentkort ramla in, kul!

Ha en bra dag i den underbara solen!

2 comments:

Angelica said...

Ja, det var en prestation! Grattis!

Ja, vem längtar inte till havet? Får hoppas att vi kan komma dit i helgen. Imorgon åker vi till Skara (av alla ställen). För andra gången i år (och totalt andra gången på sex år!!!) är jag medbjuden till Martins kunder. Männen ska laga mat medan kvinnorna går på SPA. Sånt gillar jag!!! (även om inte maten blev kanon sist, så var SPA-upplevelsen helt ok!)

Skulle ringt dig ang. min introduktion in Scrapens värld - men den här veckan har helt enkelt varit för full med annat. Hoppas vi kan hitta en dag framöver istället. Jag hör av mig.

KRAM

Bettan said...

Bra gjort!
Förstår bara inte hur ni orkar springa. Jag kan gå hur långt som helst men springa, NEJ.
Önskar dig en underbar Pingsthelg. KRAM