2007-09-18

En underbar mässa...


Ja, i lördags var jag, Tirre, Anna och Cicilia och Helena på Nordiska stämpel och scrapmässan i Göteborg.
Det blev en toppendag med många roliga inköp, (jag hoppas jag kan få in en bild senare)*ler*.
Har ordnat allt för familjens julkort, de blir ovanliga i år, så mycket kan jag lova!!!
Fick också köpt en underbar Penny Black stämpel!!!!Visst är den lille "piggekotten" söt när han klär granen.
För övrigt kan man väl tillägga att min fot, den som jag haft inflammation i, är värre en någonsin. Snubblade så foten fastnade då jag lämnat Emilia på gympan igår. Kändes som om någon muskel eller sena gick av men så är säkert inte fallet.
Idag är den lite halvsvullen och och känns varm, men man kämpar sig fram på jobbet.
Ser framemot eftermiddagens kurs"Bornholmsmetoden" i ny tappning-en suverän metod för läsinlärning!
Ha en bra dag!

5 comments:

Anonymous said...

Kul att se dig!
Hoppas att foten mår bättre idag!
Kram

Anonymous said...

Hoppas din fot snart blir bättre, det låter inte bra det där.
Finfin stämpel du shoppade, hoppas få se nåt litet julkort med den senare i bloggen.
Ha en trevlig dag med kurs och sånt.

Anonymous said...

Igelkotten är så söt!!!
Håller tummarna för att du får hjälp med foten imorgon.
Massa kramar

Anna Hjalmarsson said...

Stämpeln är ju bara så söt. Ångrar mig lite att jag inte köpte någon. :(
Hoppas verkligen att foten ska bli bra snart, du får väl kolla den igen.
Du får gärna berätta lite om "kursen" någon gång när vi ses.

KRAM
Anna

Bettan said...

Penny Blacks stämplar är så söta!
Hoppas att du blir bra i foten snart annars får du väll kolla upp den.

HA DE GOTT! Kram