2007-09-05

Kan jag få gå i ide?

Är så TRÖTT. Känns som jag skulle behöva sova, sova nu på stubben.Gå i ide vore kanske en idé.Livet rusar på som vanligt i 190. Borde nog lära mig omprioritera eller hyra in tvätt och städhjälp, men för det måste jag be chefen om ett rejält lönenyft*asgarv*.
Hatar alla måsten som har med hemmet att göra. Vill ha mer tid med familjen, träning, vänner och min underbara hobby.
Imorgon är jag ledig. Då skall jag sova och ta det lugnt.Mitt enda måste är att gå på föräldramöte.

5 comments:

Anonymous said...

Sitter och beundrar dina fina kort här under, igen! Du gör så mkt fint!
Hoppas chefen går med på lönelyft - det vore ju faktiskt jätteskönt med en städhjälp.
Kram Åsa
www.asamia.blogg.se

Anonymous said...

Ja, vem vill inte ha städhjälp. *ler*
Själv är jag ju inte inne matchen än, börjar ju först på måndag med jobb, skola och dagis. Det ska bli spännande.
Vi hörs! Stannar hemma idag. Nås på mobilen.
KRAM
Anna

Bettan said...

Fy för dessa måsten!
Hoppas att du har fått sova lite och att du lär dig att omprioritera.
Ha en bra dag.KRAM

Anonymous said...

Hoppas nu att du får vilat idag när du är ledig.
Du lät inte så pigg på rösten nu när jag pratade med dig. Kanske inte så kul att få höra men jag tänker bara på dig.
Lova att ta hand om dig.
Massa kramar

Anonymous said...

Åh JA TACK till städhjälp!! Eller ett självstädande hus och en självtvättande tvättmaskin ;-). Ta hand om dig och dra på bromsen lite vännen! (Så ska jag gå och ta hand om de FEM tvättbergen i min tvättstuga... örk :-)

Kram