2007-09-22

Lördag morgon........

Linus är i Danmark för tillfället, årets surfresa. Detta betyder minskad sömn för min del. Känns som jag vaknar hundra gånger per natt vilket medför att jag inte är direkt pigg. Kan på något släpp inte slappna av när han är borta.

Kvällen igår bjöd på havskräftor med aioli innan fredagsmyset. Helt klart det bästa jag vet!
Sedan kollade jag och barnen på Idol, nu är det bara de riktiga talangerna kvar och dem blir jag impad av.

Har varit hemma sedan i onsdags på grund av foten och den har helt klart mått bra av lite vila.
Ganska skönt att ta det lugnt och slappa, har passat på att kolla på film och pyssla!
Igår kom min kusins fru hit och pysslade. Tack Cicilia för en mysig stund!
Har en del nya kort att lägga upp men jag har ny dator och pga av detta måste jag installera de flesta program på nytt, bl a PS Elements. Fotona blir alldeles för tunga när jag inte kan minska ner dem men så fort det är ordnat så hamnar de nya alstren här.


Idag skall jag och barnen gå på bio och se filmen Shrek,nr 3. Det skall bli kul!

Annars blir nog resten av helgen en lugn tillställning. Det behöver jag!

5 comments:

Anonymous said...

Tusen tack själv!
Det var jättemysigt att komma iväg en stund. Mysig lunch bidde det ju oxå.
Kramar

Anonymous said...

Hoppas ni hade en trevlig stund på Bion och att filmen var bra.
Vi hörs imorgon.
KRAM
Anna

Anonymous said...

TACK för lånet av din pysselgranne! Vi har haft en skön och mysig helg, och hon skapar mkt på kort tid kan man säga. Hoppas du har haft det bra, trots att du varit ensam hemma.

Anonymous said...

Mummma med havskräftor! det är SÅ gott!! Hoppas du har fått vilat din fot ordentligt i helgen och hunnit pyssla lite.
Var Shrekfilmen bra? Mina pojkar vill så gärna se den så vi får väl ta oss iväg någon dag kanske.

Kram

Anonymous said...

Hej vännen
Nu är jag hemma i Kungsbacka igen.
Är hemma idag med en snorig Oskar. Filip ville också vara hemma med sin mammma:)
Var filmen bra? Vi funderar på att se den med pojkarna.
Kramelikramar