2008-05-19

Ingen guldstjärna men bra ändå.....

Ja, nu var det dags att ta tag i vikten igen....för säkert tionde gången...men denna gången skall jag klara det.
Förra måndagen skrev min kollega Susan och jag in oss på VV (viktväktarna) för att vi tyckte att vi fått nog och tänkte börja hösterminen som fräscha brudar utan "vetedeg" och annat plufsigt placerat lite varstans på kroppen*asgarv*.

Idag var det dags att se resultatet efter en veckas hårdkörning, har ätit kanongott varje dag, försökt stressa ner samt att motionera med snabba promenader.
Resultatet lät inte vänta på sig:-2,6 kg.
Härligt! Känner mig jättenöjd!


4 comments:

Anna Hjalmarsson said...

Grattis, va duktig du är. Vi kanske kan ta en promenad någon dag...
Det är ju så skönt när man känner att det ger resultat.

KRAM min vän
Anna

Mya said...

Gööörrrr duktigt :) Kram Maria

Anonymous said...

Du är jätteduktig!! Jag är riktigt imponerad av dina morgonpromenader.
Själv följer jag med på kvällarna istället:)
Kramar om

Anonymous said...

Ja, jag kan intyga att hon är duktig! Bara det att gå upp och gå 4km på morgonen innan hon börjar jobbat typ vid 6.30!!

Gött jobbat frugan!

Kram, "Mannen"