2009-11-08

Rekordscrappat!
















Vill börja med att tacka Anne för en väl ordnad träff. Tack också till mina kära scrapvänner som var med och förgyllde dagen. Jag har aldrig lyckats hålla ett högre skapandetempo någon gång förut! Sju layouter och en canvas.
Provade på att scrappa på canvas för första gången, det skall bli en tavla till sonens "nya" rum. Sedan blev det flera "rese"layouter, sötnosen Hugo samt farmors sista jul.
Trots att jag idag fotade utomhus kan man inte säga att fotona blev bra men jag hoppas ni kan se hur de blev i allafall:)
Ha en skön söndagkväll!






3 comments:

Therese said...

Superfina layouter och canvas!
Tack för igår ♥
Kramar om

Anna Hjalmarsson said...

Underbara! :)
KRAM
Anna H

Angelica said...

Tack själv för en helmysig dag. Är helt utslagen sedan i tisdags, i vad jag tror är svininfluensan. Har aldrig varit så här sjuk... Fy tusan... David var också dålig i något dygn men har kryat på sig riktigt bra, Sanna är hemma med huvudvärk sedan i tisdags kväll - hoppas sannerligen att hon inte åker på min skit. KRAM