2007-11-15

Trött och tyst!

Jag vill börja med att tacka svärmor och Ebbe för barnpassningen idag. Det var skönt att sova och vila rösten. Är ju som sagt inte särskilt pigg och vad gäller rösten kan man nog säga att den har inte blivit bättre. Kan ju teckenspråk men övriga familjemedlemmar har legat av sig så ibland har jag varit tvungen att väsa fram litegrann.
Har dock fått gjort ett beställningskort nu på kvällskvisten. Hoppas kunden blir nöjd! Tusen tack Therese för mallarna till siffrorna!De kom väl till pass!
Nu skall jag försöka få mina barn i säng utan att prata, får se hur det skall gå!

Ha det gott!

5 comments:

Anonymous said...

Kortet blev suveränt fint!!
Gillar hur katten tittar upp, hur sött som helst.
Kramar om

Anonymous said...

Hoppas rösten snart hittar tillbaks, vet ju själv hur jobbigt det är när den försvinner.
Ha en bra helg, Kram!

Anonymous said...

Vilket härlig kort!
Hoppas rösten blir bättre!
KRAM

Angelica said...

Har varit så dålig på att kommentera på bloggen, men jag har i alla fall varit inne och kikat och läst med jämna mellanrum - blir så imponerad av alla dina alster! Du är verkligen jätteduktig. Satt själv och började tänka julkort häromveckan och gjorde en omskrivning av Tomten... Så hittar man dina kort här. Nåväl - så kan det bli!
Hoppas att du kvicknat till, fått rösten tillbaka och att ryggsmärtorna gett vika. Själv hoppade jag hopprep med Sannas klass för en dryg månad sedan och är fortfarande alldeles stel... Man kanske ska börja tänka på att man inte är 18 längre... KRAMAR till hela familjen - nu vill vi verkligen träffa er snart!

Anonymous said...

Jättefint kort