2007-11-22

Torsdag och befinner mig på jobbet

Har hoppat in för min kollega Agneta idag (kram på dig, vi tänker på er idag) men just nu sitter jag och njuter av de sista 10 lugna minuterna på min lunchrast.
Förra lördagen tillbringade jag på Format tillsammans med ett gäng underbara tjejer. Var visserligen hängig på grund av förkylningen men det var verkligen kul att bara skapa mellan 10-22. Fick gjort 6 layouter (måste nog vara rekord). Så kul!!!

Tyvärr har höstmörkret sänkt sig rejält så att fota dem har inte blivit lyckat. Får se om det kan komma till lite bättre ljus så att jag får till det.

Helgen bjuder bara på trevligheter. Hårklippning hos Ewa samt 40-årsfest för Magnus, vår goda vän. Det skall bli görkul!

Nej, nu är rasten slut och barngruppen väntar!

Ciao mina vänner!

No comments: