2007-11-14

Ingen röst.....

Ja, då har det hänt. Rösten är borta! Hur gick det till? De som känner mig vet ju att jag har svårt att hålla tyst. Är ju en pratglad skit om man säger så.
En sjuksköterska jag känner beodrade två dagars röstvila. Hur skall jag klara det?Är ledig imorgon men det är sonen också och han babblar ju på precis hela tiden. Kommer han nöja sig med en tyst mamma? Klarar mamman att var tyst?
Inte troligt alls!
Är så trött på alla eländiga förkylningar att jag vill gå i idé och vakna när det blir vår igen. Eller nej, för då kommer väl vårförkylningarna........

Vilken tur att jag inte behöver prata med 30 elever imorgon.....det gick ju sådär idag om man säger så.
Ledig dag, I love it!!!!

2 comments:

Anonymous said...

Hej vännen
Hoppas det går bra för dig idag att vara hemma med M. Det får bli en movieday;)
Martin jobbar hemifrån om det är någon film du vill låna under dagen.
Stämpeln är en av Cissis stämplar som jag stämplade upp för lääääänge sen;)
Kramar från den trötta grannen vars son vaknar alldeles för tidigt.

Anonymous said...

Hallåå,
Tråkigt att höra att du tappat rösten, det är ju inte lätt att vara hemma med M då.

Ta det nu lungt och försök vara tyst. Ska du jobba imorgon?

KRAM
Anna