2007-11-11

Senaste alstren......


Ja, idag är det ju fars dag. Kortet överst gick till Linus , fast det var från barnen förstås! Det andra skall min underbara pappa få nu i eftermiddag.


Det hemliga projektet jag skrev om häromdagen är detta. Idag döps mitt kusinbarn Kalle, en underbart söt bebbe. Var ju bara tvungen att göra en doptavla samt dopkort till honom. Hittade en perfekt ram på Åhlens.

För övrigt kan jag bara tillägga att våra sega förkylningar aldrig ger med sig. Hostan börjar få mig i sitt grepp igen men det är väl bara att bita ihop. Har varit en lugn och skön helg, precis det man behöver när man inte är på topp!

3 comments:

Anonymous said...

Superfin doptavla och underbara kort!!!
Kramar om

Lisbet said...

Underbara kort.

Måndagkväll, jag söker efter inspiration. Fattar inte att jag är så trött just ikväll. Men ska sedan se fotbollsgalan – roligt med artister. Först tar jag en blogrunda.

Ha det gott

Anonymous said...

Jättefina saker du gjort!!!!