2007-11-25

Efterdyningar och laddning

Japp, då var det söndag kväll igen.
Hela familjen var som sagt hos världens bästa frisör igår. Härligt! Mitt hår fick verkligen falla, alltid kul med ny frilla. Detta gjorde att dagen inleddes redan 7.15 för min del.

Kvällen tillbringade vi i Landa på Magnus 40-års fest. Tusen tack för en supertrevlig kväll! Tack oxå till Petra och Michael som körde!

Eftersom barnen var hos mamma och pappa passade vi på att sova längre och slappa imorse. Därefter åkte jag till Willys och handlade. Linus passade på att tvätta fönstren, nästa helg lär det inte bli av, och då skall ju stakarna fram.Längtar! Älskar december med alla ljus i fönstren.

Klockan 15 var det födelsedagsmiddag hos svärmor. GRATTIS; GRATTIS! Alltid lika trevligt!
Eftersom vi och barnen var lite möra åkte vi hem vid 18-tiden.

Har mycket att göra denna vecka med anledning av bröllopsdag och födelsedag. Har nu ikväll förberett 5 ädelostpajer med mandel i för att jag skall slippa stressa ihjäl mig på tisdag. Skönt!
Kan berätta att det doftar härligt i hela huset!
Nu kan jag bara tillägga att jag längtar efter att få krypa ner i sängen! Jag är så trött!

1 comment:

Anonymous said...

Ah.... men nu blev jag ILLANS nyfiken på din nya frisyr. Kan man få be om ett litet foto kanske... :-)
Är det du som fyller år i veckan förresten???? Grattis isåfall eller om inte så grattis till den familjemedlem som fyller...

KRam