2009-11-21

Att det skall ta sån tid..

Ja, detta renoveringsprojekt tar betydligt längre tid än vad jag räknat med. Önskar att det kunde gå fortare, här ser ut som taikon och sonen längtar efter sitt nya rum.
Har en tung vecka framför mig och vill så att något skall bli som man tänkt sig.....

Har dessutom fått lite yrsel nu på kvällskvisten, säkerligen på grund av inre stress, som jag tyvärr inte kan påverka. Kanske är det borta om en vecka????!!!!
Lyckades med att ta vara på några soltimmar idag. Sonen och jag gick 4 kilometersrundan, pratade om Astrid Lindgren (de har henne som tema i skolan), tittade på olika sorters mossa och golfspelare. Otroligt skönt!

Nu blir det till att softa resten av kvällen. Älskar lördagsmys!

1 comment:

Angelica said...

Låter som en mycket skön lördag! Jag var ute i skogen i lördags och plockade hem lite mossa och eneris till 1:a advent-helgen. Även om snö och frost känns långt borta, så skulle det inte förvåna mig det minsta om det annars skulle slå till precis lagom tills man behöver hämta hem pynt från skogen. Men - nu är det gjort och ligger och väntar på pysslande fingrar i en korg! Vet att man inte styr över inre stress, men jag hoppas i alla fall att det snart ska kännas bättre. KRAM (och säg till om det är något jag kan göra)