2009-04-23

Undrar vart man skall åka?

Jag tänkte ta en resa ihop med sonen, nu till hösten, då vi inte var med till Miami. Det enda jag vet är att vi vill till Grekland, främst med tanken på att sonens allergier är väldigt lätta att ta hänsyn till där.
Har ju varit på en hel del öar; Skiathos, Zakynthos, Kos, Rhodos, Samos, Naxos, Kreta, Santorini, Thassos m.fl och är eventuellt sugen på någon ny ö, undrar bara vilken man skall välja? Tips någon?
Kan tillägga att barnklubbar och All-Inklusive inte är något för mig, jag gillar små mysiga familjeägda hotell, hyfsat nära en bra strand och där man kan gå leta ett tag innan man hittar en restaurang för kvällen.
Höga krav? Inte särskilt!

4 comments:

Anonymous said...

Hej,
tyvärr finns det ju inte så värst många kvar om man inte vill åka båt osv, vilket jag förmodar att ni kanske inte vill. Mitt förslag är Korfu eller Kefalonia. Kefalonia är en underbar ö.... och jag har ju högra krav... =)

// Evelina

Anonymous said...

höga krav.. menar jag... på strand... =)

// Evelina

Eleonore said...

Har ingen koll alls på detta men jag hoppas du finner något passande för er, låter iaf underbart med en semesterresa.

Kram E

Angelica said...

Åker ni innan skolan börjar i augusti? Om ni vill ha resesällskap anmäler jag gärna mitt och sonens intresse!