2009-04-30

Ärligt talat!

Man kan ju säga att Therese utmanade mig!

Lovar du att vara ärlig?Ja.
Du heter?Malin
Smeknamn?Hemma: Inget På nätet: Molle
Beroende av?Familjen och mina vänner och Coca- cola(men jobbar hårt på att bli av med det och har lyckats riktigt bra i några veckor nu)
Hur imponerar man på dig?Genom att vara omtänksam och ha humor.
Brukar du skratta för dig själv?Definitivt.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?Välkomna!
Var bor du?Kungsbacka.
Trivs du där?Självklart, kan inte bo i en bättre stad.
Sprit, cider, vin eller öl?
Beror på tillfälle och årstid.
Vad har du för mobiloperatör?Tele2.
Är du allergisk mot något?Ja, men har inte stora besvär av det nu som vuxen.
Vem ringde du senast?Min mamma.
Antal timmar sömn inatt?Ca 6.
Sov du ensam?Nej.
Brukar du komma i tid?Ja.
Hur känner du dig nu?Pigg och ser framemot ledigheten som börjar idag!
Vanligaste färg på dina kläder?Blå, vit.
Favoritdryck på morgonen?Smoothie på jordgubb/banan.
Rakar du benen?Självklart, vore snuskigt att låta bli.
När brukar du oftast gå och lägga dig?Oftast mellan 23-24.
Är du blyg?Ibland.
Sysslar du med någon idrott?Nej. Promenerar en 4 km:s runda varje morgon innan frukost nu under sommarhalvåret.
Vill du hellre ha mejl än brev?Spelar ingen roll, fast i och för sig är jag svag för vackra handstilar.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?Definitivt.
Är du nöjd med ditt liv?För det mesta.
Vad är det värsta du vet?Kränkande behandling.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?Vet inte.
Vad behöver du just nu?Frukost
Vad är det finaste du fått?Mina barn.
En speciell dag du minns?Har vrålbra minne och minns alldeles för mycket men måste jag välja något blir det dagen då jag träffade min man och då mina barn föddes.
Hur gammal är du:36.
Du samlar på?Scrapbookingsaker:)
Gröna eller röda äppeln?Gröna.
Vem ringer du när du är arg/ledsen?Olika beroende vem eller vad jag blivit arg på men oftast maken eller min mamma.
Gillar du golf?Bangolf.
Vilken tid gick du upp idag?06.10 för att kunna gå min runda.
Har du sovit i din egen säng inatt?Ja.
Har du strumpor på dig nu?Ja.
Vad ska du göra ikväll?Grilla med grannarna, tror jag i allafall:-).
Är det okej att gråta?Aboslut.
När grät du senast?Igår, är ju väldigt blödig när det gäller sorgligheter på TV och film.'
Laddar du ner musik och film från Internet?Nej.
Vad skulle du göra om du vann en miljon?Resa.
Bär du glasögon eller linser?Ja, Royal Blue med styrka -7, 25 på båda ögonen.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?Nej.
När går du upp ur sängen en helgmorgon?Runt 07.30.
Har du piercing?Om man kallar hål i öronen för piercing.
Vill du gifta dig?Är gift.
Vill du ha barn?Har 2 barn.
Solar du ofta?Njuter gärna en stund på altanen när det är fint väder, men håller mig gärna i skuggan när temperaturen blir alltför hög.
Är du bra på att laga mat?Ja.
Är du flygrädd?Nej.
Vad dricker du helst när du är törstig?Vatten.
Vilken är din favoritglass?Allt med choklad och nötter.
Tror du på ett liv efter döden?Jag hoppas på ett.
Tycker du om sushi?Har aldrig smakat.
Vad äter du helst när du ser på film?Chips eller ostbågar.
Är du morgon- eller kvällsmänniska?Definitivt kvällsmänniska.
Vilken ögonfärg har du?Blå.
Biter du på naglarna?Nej.
Röker du?Nej.
Hur ofta tränar/motionerar du?Varje morgon.
Senaste låt du hörde?Jag ger dig min morgon med Fred Åkerström

Ja, då utmanar jag väl er då!
Förresten, ha en riktigt härlig Valborgsmässoafton.

2 comments:

Therese said...

Hallå där! Tycker du är superduktig som kommer ut varje morgon ♥
Kramisar

Angelica said...

Kul "övning" - får jag ta itu med en dag! Försöker själv gå åtminstone 4-5 dagar i veckan och kan bara hålla med om hur härligt det är i naturen just nu.