2009-04-04

Lyckligt lottad med världens bästa mamma och pappa!

Ja, jag till hör verkligen de lyckligt lottade människor som har fantastiska föräldrar som ställer upp i alla väder, d v s om de inte har något eget som de planerat att göra.
Nu när maken och dotter är i USA skulle jag ha svårt att sköta mina arbetstider om inte sonen kunde bo över hos mamma och pappa på måndagarna.
Dessutom hämtar mamma "den vanliga dagen" (hon är urgullig som ställer upp och hämtar varje onsdag för att sonen inte skall få så lång dag) och jag vill bara tillägga, hon är inte pensionär.

Idag skall jag ha stor tjejmiddag här (när katten är borta dansar råttan på bordet, ha, ha, ha) och då hade de lovat att ta hand om sonen. I går blev dock sonen krasslig, typiskt!
Fast mina underbara föräldrar kommer att passa honom i allafall. Mamma kommer dessutom baka bröd till mig då vi inte kan baka själva på grund av sonens allergi.
Pappa har dessutom lånat med sig lite tekninska prylar från jobbet som behövs till festen ikväll.

Behöver jag säga mer- jag har världens bästa mamma och pappa- vet inte hur jag hade klarat mig utan dom!
(Jo, det vet jag, mitt liv hade varit betydligt mer komplicerat och tråkigare och framförallt tomt!)

Tusen tack, mamma och pappa! Jag älskar er!

1 comment:

Therese said...

Och dina föräldrar har världens snällaste dotter ♥
Ser framemot kvällen, det ska bli så kul!!!
Kramar om