2009-04-29

Långhelg och superfint väder!

Ja, då var arbetsveckan slut för denna gången och jag ser framemot en härlig långhelg, i fint väder tillsammans med familjen och goda vänner.
Ja, nu har vintern rasat ut och gött é det! Känner mig som en ny människa när ljuset kommer tillbaka. Älskar verkligen våren!

Har dessutom kommit igång med mina morgonpromenader igen, i en härlig skogslinga på ca 4 km tur och retur.
Det finns inget härligare att se solen gå upp, att möta olika djur (visserligen kan jag vara utan mördarsniglarna) och se växter samt känna alla ljuvliga dofter som sprider sig på morgonkvisten när solen börjar värma de daggstänkta markerna.
Dessutom möter man inte en enda människa vilket gör att man kan koncentrera sig på att bara vara och njuta av varje sekund med bara sina egna tankar som sällskap, förutom Mp3:n förstås( på låg volym så att man kan höra fåglarna förstås!)

Så nu önskar jag er alla en superskön långhelg i solen!Ha det!

No comments: