2009-11-16

Fler tändsticksaskar och ett grattiskort...men julkortstillverkningen går trögt


Ett beställningskort av det lite enklare slaget. Älskar mina grungestämplar som ger så fina snirkliga mönster. Hur användbara som helst!






Här är ytterligare ett gäng tändstickaskar jag gjort. De går åt som smör i dessa tider, en perfekt "gåbort" gåva eller som frökenpresent ihop med ett par ljus/blockljus.
Vad jag fortfarande kämpar med är julkorten. Har dock skrivit ut fotona på barnen som skall vara med inuti och ett är helt klart, kanske kan de bli fler innan jobbet kl.12.
Renoveringen ligger nere denna förmiddagen, har små sår över hela händerna efter den oerhört vassa väven. Vem f*n kom på att tillverka ngt så idiotiskt?
Funderar starkt på att köpa ngt specialmedel för att få ner resten.
Ha en go vecka!




3 comments:

Åsa/asamia said...

Vilka fina kort, massor av inspiration! Grungestämplarna är verkligen användbara...älskar mina också!
Hoppas du har en fin vecka, Kram♥

Angelica said...

Fina askar! Måste köpa och själv komma igång med lite produktion. Håller med om att julkortstillverkningen går mycket, mycket trögt... Fattar inte när jag ska hinna eller få inspiration. KRAM

Therese said...

Lövely!!
Kramar om ♥