2007-10-01

Undrar om det var någon som såg den lilla wannabeen......

Ja, den lilla wannabeen är ingen annan än dottern här i huset*ler*. Hon blev idag intervjuad utanför stadshuset här i stan, när skolan hon går på genomförde "gallskriket" för barns rättigheter.
Det var TV 4 lokala nyheter som pratade med henne och en skolkamrat. Att sedan dottern knappt fick en syl i vädret på grund av underbart söt förlägenhet plus att kompisen var betydligt mer talför gör ju inget.

För övrigt är jag fortfarande hemma och VAB:ar, sonen är inte den piggaste i stan. vet med säkerhet att jag blir hemma imorgon oxå men sedan får vi se.

Nu väntar snart CSI och mys i soffan.

Ha det gott!

7 comments:

Anonymous said...

Attans att jag missade detta.
Man kanske kan gå in på tv4 på nätet och leta reda på inslaget.
Det ska jag nog göra nu:)
Hoppas att M känner sig bättre snart.
Kramar

Anonymous said...

Jag igen. Jajamensan, jag hittade inslaget på nätet. Så söt hon var!
Kramen igen

Anonymous said...

Missade med henne, men får väl kolla på nätet.
Hoppas M snart blir frisk.
KRAM
Anna

Anonymous said...

Kul att hon fick bli lite kändis ;0)
Stackars er som är sjuka...det är inte kul!Hoppas han piggar på sig snart.

Anonymous said...

Det såg jag inte :o(.
Hoppas sonen är på bättringsvägar!
Kram

Bettan said...

Hoppas att sonen mår bättre och att du själv får njuta av det underbart fina vädret vi har i dag.
Ha de gott! Kram

Anonymous said...

Hoppas lille sonen är bättre nu och att ni får en riktigt härlig helg allesammans!

KRAM