2007-10-17

Enda ordinarie......

Japp, i dag kör jag på högvarv! Det verkar som resten av mina kollegor däckat för den otäcka hostan m.m. Just nu sitter jag med lunchen i knät samtidigt som dagens bildlektion tar form i huvudet.
Har fått vikarie till 13.oo men sedan får jag klara mig själv med full barngrupp ifall det inte dimper ner någon barmhärtig samarit.
Så i eftermiddag blir det pedagogik på hög nivå, dvs filmvisning. Ja, vad gör man när man har en hel barngrupp (26 stycken) själv och det inte finns en vikarie att uppbringa??

Vilken tur att jag är ledig imorgon!

4 comments:

Anonymous said...

Hoppas att allt gick bra idag. Nu får du vila imorgon.
KRAMAR
Anna
PS Tack för knivenDS

Anonymous said...

Nu är du hemma i hemmets lugna vrå. Njut och ta det lungt imorgon!
Kramar om

Anonymous said...

Hoppas att det gick bra, och att det var en bra film iallafall.
Här hemma är vi inte helt ok än *suck*

Bettan said...

Hoppas att du får en härlig dag i dag.
Stackars sonen det måste ha gjort mycket ont.

HA DE GOTT! Kram