2007-10-11

Sjuk!

Ja, då ligger man däckad som en dö sill. Jobbade ju måndag och tisdag med förkylning och det straffade sig förmodligen.
På tisdagskvällens möte satt jag och kände mig huttrig och eländig plus att jag börjat hostat en del.
I går morse kom jag inte ur sängen. Huvudet känns dubbelt så stort och jag hostar non stop. I munnen har jag två blåsor stora som 50-öringar, aj, vad de gör ont!
Idag har jag värk bak i ryggen och i hela bröstkorgen av all hostning. Inget vidare faktiskt!

Hoppas att det går över fort, vi har ju roligheter att se framemot och de vill jag ju inte missa!
Nä, nu skall jag krypa ner i soffan igen med min goa fleecefilt över mig!

Hasta la vista!

3 comments:

Unknown said...

Senast jag var sjuk var när jag fick vattenkoppor av pojkarna, var väl en så där 4-5år sen. Oftare än så får det inte bli för mig. Men du får krya på dig. Och Du var nu frisk på festen för det är min födelsedag med....

Anonymous said...

Hoppas att du kryar på dig snabbt så vi ses på lördag.

KRAMAR
Anna

Anonymous said...

Krya på dig vännen!

Kram