2007-10-26

Vaknade med en liten kamin......

Jaha,då var det dags igen. Vaknade med en liten kamin i sängen nu på morgonen dvs sonen som har fått samma elände som storasyster , feber och hosta.
Det går verkligen troll i det här. Det var längesedan vi var fullständigt på banan om man säger så.
Undrar om jag kommer klara mig, är ju långt ifrån hundra efter min pärs för två veckor sedan.
Så den kommande helgen kommer vi att försöka kurera våra älsklingar.

Igår kväll hade vi pysselträff hos Therese. Tack vännen det var mysigt! Jättekul att Anna också kunde komma.

Ikväll skall jag ut på trevligheter. Restaurangbesök med 2002 tjejerna. Har längtat efter detta länge nu!Bara ha det lugnt och skönt och tjöta och ha det supermysigt!!
Vi skall äta på The Square, skall bli spännande då ingen varit där förut.

Kanske hinner jag pyssla lite under dagen oxå.*ler*

4 comments:

Anonymous said...

Tack själv för igår. Det var jätteroligt att äntligen få sitta en stund igen.
Stackars E och M, hoppas att de blir friska snabbt och att du och L slipper bli sjuka.
Ha en underbar kväll ikväll!!
Kramar om

Anonymous said...

Trevlig helg!

Anonymous said...

Tack själv för en trevlig kväll, kul att jag äntligen hade tid.
Tråkigt att sonen har blivit sjuk han med.
Jag önskar dig en härlig kväll med tjejerna.
Hoppas barnen snart är på benen igen och att du och maken slipper detta.
TREVLIG HELG

Anonymous said...

Här har vi oxå sjukstuga...
Ludde är inne på sin 3:e dag med över 39 grader och våran Oliver fick bränna blodkärl i näsan i morse, så Anders fick vaba i dag.
Kram