2007-10-24

Vabbande och pyssel....


Idag var det dags att vabba igen. Det går troll i denna familjen.....Nu var det dotterns tur att bli sjuk, i feber och kruppliknande hosta. Som tur är får hon inte anfall på natten som när hon var mindre, alltid något. Hon är oxå väldigt hes och har ont i halsen.....undrar om vi andra kommer klara oss från detta.......lilleman brukar ju få precis allt och motståndskraften verkar ju inte vara med oss denna hösten!
Enda fördelen är väl att jag hunnit pyssla lite. Kortet här ovan har mamma beställt till en grekisk fd kollega som fått en liten son. Trodde aldrig att jag skulle få plats med detta otroligt långa namn men Tirres alfabet Abigail räddade mig. Tusen tack för lånet!
Ikväll är det Grey´s Anatomy så det blir att njuta i TV-soffan*ler*
Det är väl ingen som har missat att Cityakuten har börjat igen. Tala om att sitta klistrad varje måndag! Det verkar bli en toppensäsong........

2 comments:

Anonymous said...

Vad fina kort och LO du gjort. Tråkigt att E är sjuk, hoppas att hon blir frisk snart. Vi har klarat oss bra, peppar peppar, från förkylningar och VAB nu i höst.
Det är skönt när jag har så mycket på jobbet.

Hemma imorgon, vi kanske kan höras.

KRAM
Anna

Anonymous said...

Superfint kort!!!
Självklart får du låna mina scrapsaker:)
Om en timma är det dags för det bästa programmet på hela veckan!!!
Kramar om