2007-10-27

Suveränt....

Är äntligen klar med måleriet av julkortsstämpeln. Superskönt, höll ju på att kräkas det sista!Känns som aldrig mer....

Kvällen igår var helt underbar. Fantastisk mat! Jag åt en trerätters meny;Förätt:Kantarellcapoccino med västerbottensosttoast, Varmrätt:Oxfilé med rossini, krämig örtpotatis och rödvinssås,Dessert:Skulle vara någon chokladtryffelmousse men den föll i golvet(i köket) så jag valde en underbar chokladkaka istället. Jag rekommenderar verkligen The Square, prova om ni någon gång har möjlighet!
Kvällen bjöd oxå på mycket tjöt och många skratt. Underbart!Tack mina underbara vänner!!!

För övrigt kan man ju tillägga att det hostas och snörvlas något otroligt i denna familjen. Sonen har åkt på en ögoninfektion nu oxå, inget vidare.
Har en kollega som åker till Malaga imorgon. Tänk om hon kunde packa med oss, vi är i starkt behov av sol och värme. Då kanske denna rundgång av sjukdom skulle sluta?....

Ja, nog med lördagsfunderingar ...............dagen är grå........................och det kanske blir en del pysslande ..............filmtittande m.m....................

Håller tummarna för Blåvitt, världens bästa fotbollslag, hoppas verkligen de tar SM-guld imorgon!!!

3 comments:

Anonymous said...

Åh jag dregglar!!!! Det där lät otroligt gott!! Det var hundra år den jag var på restaurang. *sugen*

Hoppas ni hinner kurera er lite i helgen.

Kram

Unknown said...

Låter ju Gott!
Men skulle ändå rekomendera bladspenat (gräs).

Anonymous said...

Åh så gott det låter. Får pallra oss dit någongång:)
Härligt att Blåvitt vann SM guld.
Kramar om