2006-03-12

Söndag 12/3

Vaknade vid 7.30 av sonens "älling,älling". Skulle ge vad som helst för en riktig sovmorgon! Men det var bara att bita i det sura äpplet och gå upp.
Utanför fönstret föll det snö, igen! Måtte det snart sluta, jag vill ha vår nu!

Min granne kom över, pojkarna lekte medans vi frossade och planerade vilka scrapsaker hennes man skall köpa till oss när han reser till New York. Önskar att man hade obegränsat med pengar, det finns sååååå mycket som jag vill ha.

Vår kompis Peter kom över på eftermiddagen och installerade lampor och värmegolv på den nyrenoverade toaletten, det blev superbra!

Skall snart börja med middagen, därefter blir det lite läxläsning med dottern innan vi sätter oss framför "Andra chansen". Vi är nog en melodifestivaltokig familj. Varje lördag har vi suttit bänkade och idag avgörs vilka två som blir de sista i den svenska finalen. Lägger min röst på Patrik Isaksson, älskar hans texter och röst. De andra i familjen håller såklart inte med mig.

Dottern röstar på "Familjen Macahan" dvs Rednex. Vi får väl se vems favorit som klarar det!

1 comment:

Therese said...

Hej!!!
Såg att dottern fick rätt och att Rednex gick vidare.
Kul att du har skaffat en blogg!!!;)
Hoppas det blir fint väder imorgon så att man kan gå ut på barnens lediga dag.
*Kramis*