2006-03-13

Hoppas verkligen familjesemestern ordnar sig.......

Jaha, då va måndagen avverkad. Lång blev den oxå. Jobbade över ca 2 1/2 timme men det var OK. Hade lönesamtal med chefen idag, vad det nu skall vara bra för. I år tänkte hon "smeta ut" pengarna på alla. Vill väl inte stöta sig mer än nödvändigt med folk trots att hon skall avgå.
Hon kan väl inte tro att man tänker jubla över 500 kronor!!

Svärmor hämtade barnen idag. De hade käkat pannkakor och satt och lekte med duplo när jag kom hem.
Min kompis Petra kom förbi och hämtade lite saker till några LO hon skulle göra. Hon behövde blommor och vellum.

Ringde Liselotte som är reseledare för familjeresan detta året. Men hur tidigt skall man behöva vara ute för att kunna boka campingstugor en helg i augusti egentligen??
Vi hade tänkt oss Marias camping i Mellbystrand men det var redan kört. Nu försöker vi med Tylösands kronocamping. Måtte det lyckas!
Inte helt enkelt med tanke på att vi är fyra familjer som skall åka. Tyvärr följer inte Anna och Peter och Philip med.

Hade lånat "Från A till Ö" av Susan så jag och ungarna bänkade oss vid videon. Tala om klassiker. Birgitta Andersson är ju helt underbar.."om du skriver det på näsan.........."
Melker däckade i soffan vid 19.00. Bäddade ner honom innan jag började scrappa. Påbörjade en LO om Emilias skolavslutning. Tyvärr tog mina fotoklisterlappar slut så jag kunde inte göra klart den. Men kanske den kommer in här under veckan.

Linus kom hem från bandyn vid 20.30. Bänkade oss framför CSI som vanligt. Ett av det bästa programmen jag vet.

Emilia blev överlycklig för att Rednex kom till final plus att hennes Tamaguchi hade fått åtta vänner i skolan idag.

Nu skall jag ha semester i två dagar. Skönt!

God natt!

2 comments:

Therese said...

Jasså du har semester i två dagar *ler*, vad lyxigt!!!
Oskar är verkligen hur förkyld som helst och hostar en hel del. Får se hur det utvecklar sig under dagen...
Hoppas att Melker mår bra.
*Kramisar*

Therese said...

PS. Om du åker och köper fotofix så får du gärna två paket till mig, om det är ok?
*Kram igen*