2006-03-17

Kl.10.51 "Sitter du vid datorn och äter??"....

Ja, detta var precis vad min kollega Anna sa nu när hon gick förbi. Det stämmer. Har inte rast samtidigt som någon annan på fredagar så idag satte jag mig här framför burken...man har väl simultankapacitet..

Äter en väldigt god lunch som Petra (ytterligare en jobbarkompis) lagat till. Vi lagar mat åt varandra varannan dag på jobbet eftersom vi strävar mot samma mål dvs avsevärd viktminskning. Det känns mycket lättare att laga något ordentligt när man skall bjuda någon annan också.
Idag serverades jag klyftpotatis med fylld lövbiff och sallad. MUMS!!!!

Hade en trevlig men hektisk dag igår.
Läkaren fick ut det mikroskopiskt lilla röret i Melkers örongång. Trodde det skulle vara MYCKET större. Behöll det som framtida scrapobjekt. Snuskigt?? Ja, på gränsen.
Kalaset hos brorsan var trevligt och vi gjorde upp lite planer inför fjällresan. I år skall vi ha rum med dubbelsäng!!!!

Familjesemestern ordnade sig oxå igår. Underbart!! Vi skall åka en helg till Torekovs kronocamping. Så härligt!!

Nä,nu måste jag fortsätta.......

No comments: