2009-09-28

Ryggskott och kräksjuka- en överjävlig kombination

i går morse när jag skulle göra mig ordning för dagen smällde det till i ryggslutet. Fan är ett milt uttryck för att beskriva hur ont det gjorde och fortfarande gör.
Som grädde på moset började man känna sig lite kymig frampå eftermiddagen och vid 18-tiden var kräk och skit cirkusen i full gång.
Nu är jag helt slut, orörlig, öm i magtrakterna och med en rygg som jag skulle kunna sälja till högstbjudande om jag kunde få en utan skott i.
Om jag tycker synd om mig själv? Självklart!

4 comments:

Annika said...

Krya på dig!! Martin gick till husläkarna med sitt ryggskott ffa för att få hjälp med smärtlindring...där har dom en ortoped som knäckte honom rätt...gick in till läkaren som ett S - kom ut som vanligt...jag tror dom har jourtid vid 17....KRAM

Evelina said...

Usch!!! Jag tycker också synd om dig. JÄTTE! Hoppas du kryar på dig snabbt.
Kram

Therese said...

Här är en till som tycker synd om dig.
Hoppas du får ordning på ryggen snart.
Kramar ♥

Angelica said...

Fy 1000! Vet precis hur du känner. Har gått med min skitrygg i en evighet, men har nu tagit itu med eländet. Går hos sjukgymnast och väntar nu på att få en magnetröntgen gjord. Lite paradoxalt nog har jag fått mer ont i ryggen sedan jag tog itu med problemet, men jag försöker intala mig att det är övergående... Så ja, även om det inte hjälper så tycker jag synd om dig och hoppas att du får rätsida på ryggen. Min verkar vara utom allt hopp, men man kanske borde testa som det står i ett av inläggen - gå och försöka knäcka den rätt. Vem vet - det kanske är just det som saknas. KRAMAR i massor (har nu anmält mig till Lindome!)