2009-09-24

Hemma igen

efter en helt underbar vecka med sol värme och otroliga bad. Ja, maten gick inte av för hackor den heller. Imorgon skall jag försöka lägga in lite bilder från vår härliga resa!
Tyvärr skadade sonen sin fot när han skulle kliva ur sin säng en morgon för ett par dagar sedan, så det kan hända att det blir en tur till jouren imorgon bitti för att kolla upp det. Vår lille otursgubbe!

Nu skall det dock bli skönt att slumra i sin egen säng för det är nog det enda som jag saknat*ler*, förutom dottern och maken förstås!

Natti, natti.....

3 comments:

Anna Hjalmarsson said...

Välkommen hem!!!

Skönt att höra att allt varit bra. Hoppas inte Ms skada är allvarlig.

Vi hörs,

KRAMAR
Anna

Therese said...

Välkommen hem!
Ska bli kul att få se foton!
Hoppas att M fot snabbt bli bättre.
Kramar ♥

Anonymous said...

Härligt att ha dig vid min sida igen!
Underbara bilder och fantastisk text...som vanligt."Journalistik".......fniss...kan du verkligen!Nu tyckte jag att jag fick till det!
KRAAM Hiawatha