2009-09-15

Släkten är värst

I min familj har de flesta riktigt morbid humor. De mesta stod min underbare farfar för fast min pappa är inte så dålig han heller:)

Då jag som trånande tonåring tapetserade mitt rum med Rob Lowe och Patrick Swayze kan ni kanske ana vad som hände idag. Pappa har tydligen haft koll på nyhetssändningarna som meddelat Swayzes bortgång.

På jobbet "skrattar" det till i fickan och jag tänker:SMS!
Mycket riktigt kom det ett, såg att det var från pappa, och det stod följande:"Hej M! Jag får begklaga sorgen. Han var ju dock lite för gammal för dig.

Trodde jag skulle garva ihjäl mig och replikerade snabbt: "Tack, sorgen är tung att bära".
Kan tillägga att mitt garv skrämde slag på städerskan och alla ungarna undrade vad det var frågan om. Men det var ju bara att förklara, släkten är värst*asg*.

2 comments:

Cicilia said...

Ja vad ska man säga, det är bara att hålla med. Men det sms:set var ju helt underbart...

Therese said...

Ja släkten är värst:)
Kramisar