2009-03-15

Resultat från scrappträffen i Lindome


Denna lo gjorde jag till Hugos Mitt första år album. Älskar detta foto av den lille charmören. Gjorde fler på träffen men de tänker jag inte visa förräns albumet är överlämnat på hans ettårsdag.

Denna gjorde jag till en av utmaningarna. Sonens första skolfoto.

Denna är väl gjord till BOM albumet som jag inte har. Den gjordes till utmaningen monokromatiskt som Pappersbiten höll i.

Ett kort blev det också till en blivande 35-åring.
Ja, hann som sagt med lite till men de kommer att visas vid ett senare tillfälle!
Vill också passa på att tacka Anne som ordnade träffen och givetvis mina roliga bordsvänner samt övriga, ingen nämnd, ingen glömd!
Nä, nu måste jag ta till vara det härliga vårvädret och ge mig ut i solen en stund innan det bär iväg på födelsedagsmiddag.


5 comments:

Anonymous said...

Helt lövely alster!!
Tack för en rolig dag igår!
Kramelikramar

Anonymous said...

Helt underbara LO!
Tack för igår. Som jag skrev till Therese helt underbart att tre pers kan fylla en hel volvo med scrappgrejer.
Kramelikram C

Angelica said...

Ja, tack för trevligt sällskap och en härlig dag i Lindome. Hoppas att även söndagen blev lyckad - själv fick jag värsta vårkänslorna och började gå loss i trädgården, med insikten att det kommer att krävas många timmar....

Anna Hjalmarsson said...

Härligt att se dina alster. Undrar när du får ditt DT uppdrag, kan inte vara så långt borta. Du är ju så duktig. :)
Lördagen var underbar förstår jag, hoppas jag kan vara med någon dag.

KRAMAR
Anna

Mya said...

kul med scrapträff :) superfina alster som du fick gjort!!! kram