2009-03-23

Kylig dag

Ja, inte var man piggare imorse. Reveljen är väl tidig för min smak,brorsönerna vaknar vid sex och trots deras tappra försök att vara tysta så vaknar givetvis sonen som i sin tur väcker sin mamma.
Förkylningen har inte gett med sig och det hostas nu en hel del.

Vid niotiden åkte vi till backen då sonens skidskola började strax efter. Idag blåste det småspik och snöade rejält, ja, en riktigt kylig dag.
Barnen klarade det hela bäst! Sonen tröttnade dock efter fyra och en halvtimmes enträgen åkning och ville bara åka hem till stugan. Detta kan bero på att han också fått samma eländiga förkylning som jag och min pappa.

Nu på eftermiddagen har vi bara tagit det lugnt med film, lek och läsning. Skönt!!!
Snart vankas det middag och därefter tror jag barnen kommer däcka.
Enligt prognosen kan det bli soligt imorgon, hoppas innerligt på det!Då skall jag kasta mig utför pisterna jag också!

Ha det gott!

2 comments:

Anonymous said...

Det går väl an att barnen väcker sina föräldrar men de stackars morföräldrarna får heller ingen sömn!

Anonymous said...

Håller tummarna för att solen tittar fram imorgon.
Kram från ett soligt Kungsbacka;)