2009-03-31

Förtjänta av påskägg


Min sons pedagoger är helt fantastiska och hittar på otroligt många roliga, spännande och lärorika saker tillsammans med barnen.
I går var jag på ett rymdvernissage som kunde få vilken mamma som helst att bli tårögd.
Då jag är pedagog själv, vet jag hur mycket man uppskattar erkännande och uppmuntran för vad man gör.
Därför är jag alltid noga att tala om allt som jag tycker är bra med verksamheten, plus att vår familj alltid ger egna presenter utöver den obligatoriska och gemensamma insamlingen som sker vid jul och sommaravslutning m.m.
Nu har jag precis knåpat ihop detta kort samt fyllt ett påskägg med massa godsaker som sonens
pedagoger skall få imorgon, för det är de verkligen värda!!!

3 comments:

Therese said...

Underbart fint kort!!
Kramar om

Eleonore said...

Ett jättefint kort och underbar omtanke!

Kram E

Angelica said...

Ja, kul att visa sin uppskattning. Man vet ju själv hur glad man blir. KRAM