2009-03-08

Lyckade inköp


Här är de saker som jag lyckades komma hem med ifrån mässan.Spellbinders, stämplar från Liten Tingla, retroblomstansar (min lilla pajade innan jul) och en del papper.

Dessa spellbinders har jag varit på jakt efter ett bra tag, hittade dem hos Pysselmyran.

Ja, Pysselmyran hade också lyckats ta in alla papper från Maja Design. Me lööv!Här ser ni en bråkdel av dem.

Dessa underbara papper hittade jag hos Arkivet. Supermysiga!
Sedan vill jag tacka mina underbara vänner för trevligt sällskap!


2 comments:

Anonymous said...

Lite sugen på den där spellbindern... Tack själv för shoppingturen. Kramelikram C

Angelica said...

Ja, du hittade mycket fint! Blev lite till småinköp för mig under den sista timmen, men när jag väl kom hem så undrade jag varför jag inte köpt mer!!! ....hälsar hon som försvann!