2009-03-05

Många kort blev det


Ett litet annorlunda bröllopskort i brudparets "temafärger".

Grattiskort! Bara älskar Maja Designs papper!!!!

Mer Maja papper! Grattiskort till en liten tjej.

Ett riktigt barnkort. Tyvärr var jag tvungen att fota innan 3D lacket torkat helt men ni får hålla till godo ändå och föreställa er hur slutresultatet blev.

Dessa nallekort är gjorda till ett par "nyfödda" tvillingkillar.


Ett 70 årskort till en dam som älskar turkost.
Ja, detta har hunnits med de två senaste kvällarna. Underbart att rensa tankarna med pyssel!





4 comments:

Anonymous said...

Wow vad många fina kort!! En del har jag ju sett irl och wow säger jag bara!
Kramar om

Anna Hjalmarsson said...

Jag håller med Therese. WOW va fina de är.
Hoppas vi kan sitta en kväll, jag ska ta det lugnt nu och prioritera mig själv.

KRAM
Anna

Anonymous said...

Ja här har du varit flitig!
Jättefina kort, önskar jag hade den inspirationen...
Kramelikram C

Tonåringen said...

Du är jätteduktig ju! Fint