2008-01-26

Vitaminpiller för själen...

Ja, igårkväll var jag på en underbar föreställning som jag verkligen tycker att alla borde se och uppleva.My fair Lady på Göteborgsoperan!

Det var bestämt sedan länge att jag skulle gå på denna med ett stort gäng från jobbet.
Först var vi i mitt närmaste arbetslag hemma hos Agneta (som hade fixat supergoda räkmackor,TUSEN TACK) och åt och hade trevligt.

Därefter bar det iväg in till Operan och denna otroliga musikal i Göteborgstappning. Att den skulle innehålla så mycket humor att man stundtals satt och asgarva det trodde jag inte innan men det var verkligen suveränt kul och med fantastiska sångnummer och skådespelare och musikalartister.

Ja, har ni inte sett den, gör det, annars missar ni ett otroligt vitaminpiller för själen!!!

Kan tillägga att det var precis vad jag behövde!

No comments: