2008-01-03

Nyår och fortsättningen

Ja, egentligen vill jag bara tacka minkusin Anders och hans fru Cicilia för en supermysig nyårsafton. Ja, den innehöll allt som en bra nyår skall göra, dvs nära och kära, god mat, härlig stämning, raketer (även om sonen tycker att de är ett sattyg) och nattsudd.

Blev givetvis förkyld denna dag så jag kanske är ursäktad för att jag somnade i soffan precis när den stora kampen i Hollywoodbuzz skulle börja. Verkar vara ett kul spel av det lilla jag hann uppfatta.

Som sagt: TUSEN TACK!

Har känt mig hängig retsen av denna vecka och jag hoppas verkligen att det ger med sig snart. Orkar inte börja den nya terminen med en infektion i kroppen.
Vännerna i "scrapsekten" ville att vi skulle ha en träff idag men jag orkade inte, huvudet bultade så det blev att bara slappa i tv- soffan.

Annars kan man väl bara säga att man njuter av de sista ledighetsdagarna. Det är som sagt långt till nästa ledighet. Men då är det ju fjällresa som står på agendan. Lövely!

Imorgon skall vi ha 2002 gängs middag, något som har blivit en tradition. Härligt att vi alla hjälps åt oxå. I år skall vi stå för förrätten. Blir en toast med skagenröra. Mums!
Det blir spännande att se vad det blir för varm och efterrätt.
Då skall vi finlira årets familjeresa samt fundera på om vi vuxna skall till London nästa vår.
Lite sällskapspel blir det säkerligen oxå.

Har lovat mig själv att jag skall kämpa med mitt sockerberoende detta år. Måste verkligen skärpa till mig. Tar dag för dag och tänker inte se allt för långt framåt.
Håll tummarna!
Cicilia vill ju slåss (träna Ki-box) med mig så det bådar ju oxå gott!

Nä, nog med dravvel för denna kväll!

God Natt!

3 comments:

Anonymous said...

Hoppas ni får en underbar kväll ikväll.
Här är en till som ska börja träna så fort förkylningen har släppt, dock blir det nog vanlig jympa och styrketräning.
Kramar om

Anonymous said...

Tack själva för en underbar kväll.
Själv var jag ju inte så pigg dan efter... kan inte förstå detta...
Kram kram

Bettan said...

Hoppas att du mår bättre nu.Låter kul med London till våran
Ha en bra dag. KRAM