2008-01-23

Evinnerligt segt....

Ja, vad skall man annars säga. Fick gå hem från jobbet i måndags för att jag inte kände mig bra. Kan inte säga att det blivit bättre och igår kom febern tillbaka.

Idag blev det en tur till Närakuten. Kontentan av det blev att jag skall vila och äta penicillin för bihåleinflammation och ev. halsinfektion. Alltså inget jobb denna veckan!

Hoppas att orken skall komma tillbaks snabbt, just nu kan man inte säga att jag gör många knop.

Blir ju så sugen på att pyssla när jag ser alla fina alster i diverse bloggar. Jag har t o m foton, utskrivna för att scrappas men jag har inte ens orkat titta åt dem. Penicillinet kanske verkar fort, eller??

Nä, nu skall jag gå ner och mysa under mitt täcke och vila igen. GÄSP!!

Kan rekommendera en bra film förresten: Something New. Den var jättebra!

3 comments:

Anonymous said...

Den filmen vill jag se:)
Hoppas att penecillinet verkar fort!
Kramar om

Anonymous said...

Åh stackare, att det aldrig vill ge sig - verkar som ni varit sjuka om varandra hemskt länge nu.
Tänker på dig, och håller tummarna för att du snart blir hjälpt av penicillinet.
*Kram*

Bettan said...

Hoppas att du blir frisk snart. Du får ha ett block jämte dig så att du kan skriva upp om du får några idée när du ligger där under täcket. Hoppas att du har någon bra bok att läsa.
Ha en bra dag. KRAM