2008-01-18

Tredje man nere för räkning....

Jaha, då var tanken att detta året skulle börja bättre än det förra slutade borta. Kände mig småkymig på jobbet i början på veckan med halsont.
På tisdag kväll sa dottern att hon inte mådde bra och hade ont i halsen. Detta utvecklade sig under natten till "krupp" hosta och feber.
I går var det dags för mig, låg precis schack matt hela dagen. Ja, jag har just inte gjort särskilt mycket annat idag heller. Vi har bara sovit , kollat på film och tv och myst (om det nu kan kallas för mysa när man är sjuk).
Men så klockan 15 ringer det från dagis, som talar om att sonen har däckat i hög feber. Ja, det var bara att dra på sig kläder och hämta honom. Stackarn satt frossandes på vägen hem men är nu tryggt nerbäddad i sängen.

Vill med detta inlägg också ge en bamsekram till min granne Therese som handlat och fixat för mig både igår och idag! TACK!

Nä, nu tryter orken igen så jag skall förpassa mig under täcket igen!

Ciao!

4 comments:

Anonymous said...

Stackars er, krya på er!
Vi tänker på er...
Kramar

Bettan said...

Hoppas att ni känner er bättre idag.
Ha en bra dag. KRAM

Anonymous said...

Hej vännen
Jag hoppas ni känner er bättre idag.
Klart jag hjälper till.
Massa kramar

Angelica said...

Nej fy - stackars er! Hoppas ni mår bättre idag.

Och vilken söt granne - vet inte vem som skulle gjort det för mig!