2011-02-09

Vilken kväll!

Har precis kommit hem från en helt fantastisk föreläsning med Tomas Sjödin, "Att vila är att ta ansvar".
Det blev en kväll med mycket tankar, skratt och även en hel del tårar. Ja, det kan ju sägas att det snyftades lite här och var i bänkarna.
Otroligt berörande men också otroligt nyttig att ta del av. En av de saker jag bar med mig hem idag är att det är helt ok att bara slöa i myskläder en dag eller två utan att göra ett endaste dugg. Samt att detta kommer att gynna mig men även mina nära och kära i det långa loppet!

Om ni någon gång får möjligheten att lyssna på denna man, tycker jag att ni skall ta den!

1 comment:

Angelica said...

Låter oerhört härligt! Har i och för sig hoppat i myskläderna, men det efter dubbla träningspass och fortfarande sittandes med jobb framför datorn... Antar att det inte räknas till att slappa! Trevlig helg!