2011-02-26

Härliga lördag

Startade dagen med en god bok till en härlig frukost innan det bar iväg till träningen. Körde stenhårt och blev pushad av Annika, vilket är bra för en sådan som jag, ha,ha, ha,ha.....
Väl hemma igen, en go dusch innan lunchen som bestod av sallad med italiensk touch.
Därefter åkte hela familjen in till världens bästa frisör, min kära barn och ungdomsvän Eva för "renovering". Så ny är vi härligt nystylade:)
Dottern var extra lycklig över att ha fått noppa ögonbrynen för första gången.
För min del innebar det en ny, kortare frilla med lite annan färgton. Me like!

Nu är snart lördagen till ända och hela familjen är samlad i soffan, tittandes på Melodifestivalen. Måste dock erkänna att jag tröttnat på detta spektakel. Å, vad sjutton gör Lasse Stefanz där, ryyyyyyser........

Imorgon är det fotbollsträning, pluggande och kakbakning som står på programmet. Ja, att fylla dagarna har ju aldrig varit något problem för mig;)
Ha det bäst mina vänner!

No comments: