2010-11-21

Nu börjar saker och ting återgå till det normala....

Dras visserligen fortfarande av lite hosta och ömhet i lungan men är betydligt piggare. Imorgon är det dags att åter gå i tjänst, vilket skall bli kul.

För att värma upp inför detta såg jag till att vara lite busy under helgen. I fredags överraskade jag och ett gäng från jobbet, en "gammal" kollega som fyllt 50. Hon blev jätteglad! Vi dukade upp med räkor, tillbehör, vin m.m. Ja, det blev en toppenkväll även om jag tillhörde dem som drog sig hemåt först:) För övrigt inte alls likt mig.

I går var det dags för scrapträff i Anneberg. Tack Therese för att du ordnat det så bra!:)Roligt var det att träffa en massa för mig nya bekantskaper som också har scrapping som hobby.
Fick gjort en hel del, en doptavla, två layouter och fyra julkort. Försökte fota dem idag, för att lägga upp dem här men det blev absolut inget bra. Får hoppas på klarare dagsljus senare i veckan.

Idag har det varit fotbollsträning och allmänt söndagsmysande. En bra start för veckan som komma skall:)

2 comments:

Therese said...

Tack själv ♥ Vi hade verkligen en supermysig dag!
Kram

Angelica said...

Skönt att du börjat må bättre. Låter som en kanonmysig helg! Ha en fin vecka!